Σάββατο, Μαΐου 19, 2007

One of these days...

Διαβάστε τι έπαθα σε 24 ώρες πραγματικού χρόνου:

1. Ο η/υ μου, κάνει κόλπα εδώ και αρκετές ημέρες, από τότε που βλακωδώς κατέβασα ένα update της Microsoft και από τότε με έχουν ταράξει «ότι ενδέχεται να έχω πέσει θύμα πλαστογράφησης λογισμικού» (σώπα…!). Χτες όμως έχασα και τον Windows Media Player για τον ίδιο λόγο. Δεν ξέρω αν τον χρησιμοποιείτε, πάντως εγώ είχα βολευτεί μαζί του και τώρα είμαι ΠΟΛΥ εκνευρισμένος! DAMN IT.

2. Το κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου, αποφάσισε ότι μετά από 68.000 χλμ ήρθε η ώρα να πάρει σύνταξη και άρχισε να κάνει ανατριχιαστικούς θορύβους την ώρα που βιαζόμουν να φτάσω στην δουλειά. Το παράτησα στην Κηφισιά, έκανα όλες τις μετακινήσεις μου με το τραίνο (DAMN IT, DAMN IT, DAMN IT) και το πήγα στο συνεργείο το απόγευμα (ευτυχώς λειτουργούσαν οι τρεις από τις πέντε ταχύτητες και δεν με άφησε στην μέση του δρόμου). Θα επανέλθω στο θέμα όταν το φτιάξω και θα σας εξηγήσω ορισμένα πράγματα (όχι κολακευτικά) για την VW.

3. Αβαρία στα υδραυλικά του σπιτιού, έχουμε μείνει χωρίς νερό από το πρωί. Ευτυχώς βρήκα υδραυλικό ο οποίος αυτή την στιγμή γκρεμίζει το σύμπαν και μέχρι το βράδυ μπορεί και να καταφέρουμε να πλυθούμε. (DAMN IT DAMN IT DAMN IT DAMN IT!).

11 Comments:

Blogger mtryfo said...

Καλησπέρα σας, ελπίζω να σας βρίσκω "πλυμένους", μη παρεξηγηθώ, να διορθώθηκαν τα υδραυλικά εννοώ βεβαίως βεβαίως...
Το ερέθισμα ήταν η πρώτη νίλα που έπαθες με τον η/υ. Το ίδιο έπαθα ακριβώς, όπου αφού βασανίστηκα κανα μήνα (τελευταία απώλεια το windows media player όπως κι εσύ) πέταξα τα παλιά xp pro και φόρεσα τα xp home και έτσι έχω 1 μήνα περίπου που είμαι μια χαρά. Βέβαια δεν το κανα μόνη μου, καθ ότι άσχετη με τα μηχανήματα αυτα του διαβόλου (νάναι καλά το ανηψούδι μου, το καλό μου κοριτσάκι, το αστέρι μου)
Ελπίζω να βρεις γρήγορα λύση, αν και νομίζω ότι η σειρά που τα έβαλες είναι αντιστρόφως ανάλογη με το μέγεθος του κάθε προβλήματος.

Κυριακή, Μαΐου 20, 2007  
Blogger Dormammu said...

@mtryfo: Καλημέρα σας!Πλυθήκαμε, πλυθήκαμε (ευτυχώς όχι επειδή έβρεξε...) και η διαρροή αντιμετωπίσθηκε με καινούργιο χαλκοσωλήνα! Μέσα στον πανικό, είχαμε μεγάλη τύχη που βρήκαμε υδραυλικό το Σάββατο, οπότε χαλάλι τα 300€...

Για να φτιάξω το μηχάνημα του διαβόλου χρειάζομαι κι εγώ τεχνικό, αλλά αυτός που θα αναλάμβανε την γενική συντήρηση του η/υ τελεί υπό εξαφάνιση εδώ και μέρες..

Η σειρά αναφοράς ήταν ανάλογη με την χρονική εμφάνιση του κάθε προβλήματος και σίγουρα όχι με το μέγεθος. Πάντως δεν είναι περίεργο που πάντα τριτώνει το κακό?

Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007  
Blogger mtryfo said...

Ευτυχώς που "μόνο" τριτώνει και δεν ...5 6 7 8 ...ώνει αλλιώς αλλοίμονό μας.

Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007  
Blogger An-Lu said...

Ωχχχχχ!
Όσο για το #2, σίγουρα δίσκος είναι και θα έπερπε να είχε ήδη αλλαχθεί (πανακριβός αλλά απαραίτητος ο άτιμος!)

Τρίτη, Μαΐου 22, 2007  
Blogger Dormammu said...

@mtryfo: Ευτυχώς που σταματάμε στο 3!

@an-lu: Δεν είναι δίσκος, χάλασε όλο το κιβώτιο. Καπούτ!

Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007  
Blogger giant13 said...

Διαβάζοντας τώρα το ποστ, αν το πρόβλημα παραμένει και μπορώ να βοηθήσω σχετικά με τον Η/Υ, 1.Απενεργοποίησε τις αυτόματες ενημερώσεις των windows.
2.Κανε από τα tools, επαναφορά του συστήματος σε προηγούμενη ημερομηνία από αυτή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα.
Οι ημερομηνίες που μπορείς να κάνεις επαναφορά, εμφανίζονται με bold αυτόματα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οτι βοήθεια θές, είμαι στην διάθεση σου.

Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007  
Blogger Aphrodite said...

Οταν σε μία μέρα, σου ΚΑΕΙ το πισι (μαύρη οθόνη, καμμένος σκληρός, ΟΛΑ lost, μόνο τα μισά για μερικό recovery και φυσικά λόγω έλλειψης χρόνου ελλειπές back-up), σου μείνει ο λεβιές των ταχυτήτων στο χέρι την ώρα που διασχίζεις τις γραμμές του τραμ ΚΑΙ σου τρυπήσει ο θερμοσίφωνας που μέχρι να το πάρεις χαμπάρι έχει μουλιάσει 2 πατάρια και δυό μπάνια, ΤΟΤΕ τα λέμε...
:)))

Α, και να μην σφάξεις άνθρωπο στην πορεία, ε, αυτό είναι το πιο δύσκολο! Οχι τίποτα, θα χαλούσε και το τρίτωμα!

ΥΓ- στο συνεργείο δε νομίζω ότι τους είχα ξαναδεί χυμένους στο πάτωμα από τα γέλια... λες να ήταν που την ίδια εβδομάδα τα έφτυσε από μπαταρία το ένα αμάξι, και τους πήγα και το ίδιο που μου έμεινε ο λεβιές, για φτερό που μου το ξέσκισε ο γείτονας (παπάς που οδηγεί με τα ράσα και δεν μπορεί να κουλαντρίσει αμάξι, γιατί δεν μπορεί να κινήσει χέρια σωστά με τόσο ύφασμα πέρα-δώθε!)

Σάββατο, Μαΐου 26, 2007  
Blogger J. said...

Το ότι δεν έχεις βάλει άλλο post από κείνη τη μέρα, ελπίζω να μη σημαίνει κάτι κακό για τη δουλειά του υδραυλικού...

Δευτέρα, Μαΐου 28, 2007  
Blogger Dormammu said...

Τελευταία νέα απο το μέτωπο:

Το αυτοκίνητο (VW Polo 1.4, 100PS μοντέλο 2001) επισκευάσθηκε μόνο με 1100€ (900€ το μεταχειρισμένο κιβώτιο και 200€ εργασία και συνθετικές βαλβολίνες) και πλέον πετάει! Το ίδιο ανταλλακτικό καινούργιο κοστολογείται απο την αντιπροσωπεία γύρω στα 2500€ (χωρίς εργασία). Αξία του αυτοκινήτου σύμφωνα με περιοδικά μεταχειρισμένων: 6000€.

Ήρθε ο μάγος των η/υ και κατόρθωσε τα ακατόρθωτα! Habemus computer! Γίγαντα, σ' ευχαριστώ, έκανε αυτά που είπες!

Godess, μου έλυσες την απορία γιατί ο Χριστόδουλος έχει σωφέρ..!

j, τελικά ο υδραυλικός ήταν ο πιο γρήγορος!

Τρίτη, Μαΐου 29, 2007  
Blogger Aphrodite said...

@dormammu,

Μου έβαλες ιδέα:

κι αν αναλάβω εγώ σωφέρ του, έτσι ώστε η θρασσο-γκαντεμοσαυρίαση και των δυό μας να αυτοαναιρεθεί και τελικά γλυτώσετε κι από τους δυό μας?

Θα μου πει πχ "Πήγαινέ με στο ιδρυτικό συνέδριο του κόμματός μου" και θα του πω "Μάλιστα κύριε Πρόεδρε, μισό να κόψω δρόμο, σήμερα το παρέλαβα κι από το συνεργείο..."
:))))))))

Με πιάν'ς?

Ε????

ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ!

Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007  
Blogger christoforos said...

grooooooovvvy
Εντάξει, πάντοτε υπάρχουν και χειρότερα. Καλά τα κατάφερες!

:)))

Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home