Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

Μετα- μπλογκικές ανακατοσούρες


Το λοιπόν: μετά την κόντρα Μόνιτορ-vs- Μη/μαντολίνα ένα έχω να πω. Είμαι ερασιτέχνης. Τι δουλειά έχω εδώ μέσα με τους επαγγελματίες?

Η φωτογραφία έχει να κάνει με το γεγονός ότι: α) λατρεύω τις γάτες. Μόλις γίνω κυρίαρχος του κόσμου, κάθε σπίτι θα έχει κι από μία γάτα, ορισμένα δε, με μια μικρή επιβάρυνση, θα έχουν δύο γάτες κι ένα ιγουάνα, β) με τόσο καλές μέρες, σιγά μην κάτσω να γράψω- πάω βόλτα (όχι στον Γερμανό- μετά το γερμανικό νεκροταφείο πήγα).

21 Comments:

Blogger An-Lu said...

Divine feline!

Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007  
Blogger cyrus said...

Κι αν κάποιος, ω! μελλοντικέ άρχοντα, είναι αλλεργικός στις γάτες;

:-Ρ

Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007  
Blogger mithradir said...

Meta apo poli poli poli poli kairo apanto sto post sou.
Oi Istaroi (magoi) ston Tolkien itan pente. Oi gnostoi treis Saruman, Mithradir, Radagast kai alloi dyo ton opoion ta onomata einai Alatar kai Pallando [oi eponomazomenoi kai Blue Wizards i allios Ithryn Luin (opos sofa grafei i encyclopedia of Arda giati ego den tous ixera!!!)]

Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007  
Blogger Aphrodite said...

Πωπωωω μια γατούκλαααα! Βλέπεις φωτο, συνειρμός τζάκι αγκαλιές και αρκουδολουκάνικα...

Το καλοκαίρι όμως τι κάνεις? Του τραβάς χαλάουα?
:)))

Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2007  
Blogger Dormammu said...

@ an-lu: και φωτογενής πάνω απ' όλα!

@cyrusgeo: γι' αυτό δίνω εναλλακτική λύση (με μικρή επιβάρυνση) το ιγκουάνα.

@mithrandir: Πω πω... Ούτε που το' ξερα...!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007  
Blogger Dormammu said...

@ Godess: Με τέτοιο καιρό, μάλλον την χρειάζεται την χαλάουα!!

ΛΟΛ!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007  
Blogger Dormammu said...

@ Mithrantir: Βρήκα κι άλλα στην βικιπαιδεία. Όπως ο Γκάνταλφ ονομαζόταν στην δύση Ολόριν, έτσι και οι δύο που αναφέρεις έχουν ως δεύτερα (ή εναλλακτικά) ονόματα Morinehtar και Rómestámo (ή Rome(n)star), Darkness-slayer και East-helper.

Καλά, πόσος καιρός πάει απο τότε που το κουβεντιάζαμε...?

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Επίσης η γάτα της μαμάς μου επιτίθεται μόνο σε αυτούς που την ταΐζουν τώρα τελευταία. Λέτε να φταίει που της κάνουμε δίαιτα? Ήταν απαραίτητο όμως γιατί είχε αρχίσει να θυμίζει γουρούνι κ όχι Σιάμ.

Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007  
Blogger Dormammu said...

Δυστυχώς τα ζώα αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με τους ανθρώπους πλέον. Κοινωνία της αφθονίας γαρ...

Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007  
Blogger Eleni63 said...

Gatos me petala...

Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007  
Blogger Aphrodite said...

ΝΤΙΝ-ΝΤΟΝΝΝΝ!!!!

ΚΑΜΠΑΝΑ!!!!

Εχασες διορία, όπερ και σημαίνει ότι για πρόστιμο, πέραν της ιντερνετικής ιστορίας που χρωστάς, γράφεις και δυό αποκριάτικες!!!

(χμ... εκτός αν θες να γράψεις για τα "μαύρα" κατορθώματά σου, τι λες?)
:))))

Σάββατο, Ιανουαρίου 27, 2007  
Blogger Dormammu said...

@eleni63: Thanks

@godess: Κεραυνός. Κοντά. Που όρεξη....

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γράφω με καθυστέρηση ενός μηνός και περισσότερο - ελπίζω να συγχωρούμαι!
Τι όμορφη γατουλίτσα είναι αυτή;Μοιάζει πολύ με τη δική μου!Φουντωτή ουρά και καμαρωτή-καμαρωτή!

Άσχετο - Είπες γερμανικό νεκροταφείο;Είναι από τις αγαπημένες μου διαδρομές στον Διόνυσο.

Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger christoforos said...

Dormammu said...

Chris, γιατί κλείσατε το ιστολόγιό σας?

Τρι Μαρ 06, 05:41:00 μμ
---

Δεν ήξερα ακριβώς τι ήθελα, νομίζω..οπότε η κατάργηση με έβγαλε από την αμηχανία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως/.

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007  
Blogger Dormammu said...

@gitsaki: Κι εγώ που απαντώ με καθυστέρηση ημερών, ο απαράδεκτος οικοδεσπότης, τι να πω?

Έχει όμορφες διαδρομές εδώ γύρω πάντως....

@chris: για να πω την αλήθεια κι εγώ που το έχω ανοιχτό το μαγαζί, μήπως ξέρω τι θέλω?

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007  
Blogger giant13 said...

Σε χαιρετώ και στο blog σου.
Την kούκλα πως κατάφερες και την έστησες σε τέτοια πόζα;
Τέρμα το blogging; κουράστηκες, βαρέθηκες όπως ο Andy;

Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007  
Blogger Dormammu said...

@giant13: Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η κούκλα στήθηκε μόνη της και περίμενε τον φακό με τις ώρες!

Όταν ξεκίνησα να γράφω στο ιστολόγιο είχα τρελό κέφι και διάθεση. Ετοίμασα λοιπόν δυο- τρία post, που μου φάνηκαν καλά και άρχισα. Αν έχεις καιρό, ρίξε τους μια ματιά, το καλύτερο είναι νομίζω στις 19 Μαρτίου 2006- Η μηχανή του Τίποτα. Μετά στέρεψε και η έμπνευση και (πολύ περισσότερο) ο ιστολογικός χρόνος. Αργότερα, το επίπεδο έπεσε και βεβαίως για να γράψω όπως πρέπει κι όπως θέλω, χρειάζομαι ώρες που δεν τις έχω, λόγω δουλειάς και οικογένειας. Γι’ αυτό καταλαβαίνω τον Andy που έφυγε. Ιδίως από την ώρα που γίνεται κάποιος μπαμπάς είναι πολύ δύσκολο να τα προλάβει όλα.

Δεν θα το κλείσω το μαγαζί πάντως. Μου αρέσει η παρέα που έχουμε φτιάξει στου ΝΔ και στα πέριξ!

Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007  
Blogger Dormammu said...

Α! Ξέχασα: Εξακολουθώ να γουστάρω να κάνω κεφτέδες και κατοστάρες.

Απο μένα πήρε την ιδέα ο αριθμολάγνος λαδοπόντικας στο αρχικό μπλογκ του ΝΔ!

Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω θα ηθελα 20 γατες μεσα στο σπιτι αλλα ο συντροφος με την τρελη την αλλεργια (μιση γατοτριχα, δεκαλεπτο φτερνισμα) εχει αλλη αποψη.

To σκεπτομαι σοβαρα για ενα Sphynx.

Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2007  
Blogger Dormammu said...

@elinor: Καλή ιδέα το Sphynx! Για σκέψου εναλλακτικά κι ένα Balrog. Τζάμπα θέρμανση. Εγώ δεν παίρνω γιατί ως γνωστόν βγάζω φλόγες απο το κεφάλι μου και δεν το έχω ανάγκη :))

Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007  
Blogger Artanis said...

Άσε τα Μπάλρογκ στην ησυχία τους και έλα από το μπλογκ μου που έχεις πρόσκληση για μπλογκοπαίχνιδο!
Όχι, που νόμιζες ότι θα την γλύτωνες...

Μου χα χαααα!

Εσύ έχεις μαστίγιο από φωτιά, ρε;;;
Ε;;;;;

Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home