Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

BURN

Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος,
μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά.
Στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Ποταμιά.
Κι η παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδεύει δώρο - συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.
Καίω τα δέντρα, χτίζω μεζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Σ' ένα κλουβί γραφείο σαν αγρίμι
παίζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά.
Στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Ποταμιά.
Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδεύει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.
Φάκα adidas μου πιασε την φτέρνα
μπερδεύω το τζουκ μποξ με τη λατέρνα.
Πάνω απ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά.
Στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Ποταμιά.
Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδεύει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δε βγάζω άχνα.

Αφιερώνω
το ως άνω άσμα στο ανθρωποειδές που χτές βράδυ και περί ώρα 21.00 οδηγούσε το υπ' αριθμ. ΥΒΑ 58@@ ι.χ.ε αυτοκίνητο μάρκας VW, μοντέλο Golf σε δασωμένη οδό των Βορείων Προαστείων και μεγαλοπρεπώς πέταξε απο το ανοιχτό παράθυρο το αναμμένο αποτσίγαρό του.

7 Comments:

Blogger giant13 said...

Καλή επιστροφή στο blogging δαίμονα.
Πιστεύω και εύχομαι, τα επαγγελματικά να πήγαν κατ ευχήν και να είναι όπως το επιθυμούσες.
Πολύ όμορφο το ποίημα.
Προχθές επιστρέφοντας από την Χαλκιδική, ένα τέρας προσπερνώντας μου, κάνοντας και σφήνες, με ένα honda civic, πετά και την γόπα απ το παράθυρο.
Απομνημόνευσα τα στοιχεία, αλλά η αστυνομία που τηλεφώνησα,μου ζήτησε να πάω ο ίδιος να συμπληρώσω φόρμα καταγγελίας.
Πως λοιπόν να λειτουργήσεις έτσι;

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007  
Blogger doctor said...

Η κοινωνία του "στ'αρχίδια μου" μια μέρα θα ξαναγίνει μετανάστης και θα συλλογίζεται στα τρένα που θα την πηγαίνουν στο βορά.

doctor

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007  
Blogger Dormammu said...

Γίγαντα: Δεν θα το πιστέψεις, αλλά ακριβώς παρόμοιο ανθρωποειδές με λευκό honda civic χατσμπακ, με λευκά φλάς και εξάτμιση- μπουρί σόμπας, έκανε τα ίδια 2-3 ημέρες πριν μπροστά μου στην παραλιακή στο ύψος της Γλυφάδας. Λες να ήταν ο ίδιος...?

Όσον αφορά την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, μου έδωσες ιδέα για το επόμενο ποστ. Θα εξηγήσω τι μπορούμε να κάνουμε για να ταλαιπωρήσουμε κάτι τέτοιους.

Γιατρέ μου, δυστυχώς η χώρα μας υποφέρει απο έλλειψη ΠΑΙΔΕΙΑΣ και φοβάμαι ότι θα υποφέρει για πολλές δεκαετίες ακόμα. Αν με το να γίνουν όλοι αυτοί οι κάφροι μετανάστες σε χώρες που οι πολίτες σέβονται τους νόμους, συνετισθούν, τότε συνυπογράφω....

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 15, 2007  
Blogger Aphrodite said...

Ok, αφού είναι λοιπόν θέμα έλλειωης παιδείας, την επόμενη φορά κατεβαίνω και τους καταχεριάζω, γαιτί ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΠΑΡΕΣ επαφίονται μονίμως στους υπόλοιπους που θα κάνουν το σωστό - ώστε εκείνοι να έχουν το ακαταλόγιστο και φυσικά την ελευθερία να μαλακίζονται αενάως!

Αι σιχτίρ!

Λοιποοοοοον,

Λοιπον λέγω, να πω κάτι άσχετο:

Εγκαίνια στο

Doncat and Friends!

Για περάστε!!!
:))))

Τρίτη, Οκτωβρίου 02, 2007  
Blogger Aphrodite said...

έλλειψης, όχι ελλειωης! καταραμενη κουραση!!!

Τρίτη, Οκτωβρίου 02, 2007  
Blogger mickey said...

Βλέπω πως έχεις καιρό να γράψεις. Αν πάντως σε ενδιαφέρουν οι σεφτέδες ...προλαβαίνεις ακόμα ;)

(θα σου αρέσει και το θέμα)

4/10/2007 - 10:43μμ

Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007  
Blogger roadartist said...

Άπαικτος!!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home