Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010

Τεκμήριον Ανοησίας 1


Στις 16 Δεκεμβρίου 2009 ανέβαινα την Λ. Κηφισίας προς Νέα Ερυθραία. Ήταν ημέρα που στην Αθήνα είχαν ανοίξει νωρίτερα οι κρουνοί του ουρανού, την ώρα εκείνη πάντως δεν έβρεχε. Στο ύψος του Αμαρουσίου, λίγο πριν την μεγάλη ευθεία των Αναβρύτων, διαπίστωσα μποτιλιάρισμα, το οποίο δεν δικαιολογείτο απο την ώρα. Δικαιολογήγθηκε όμως απο το θέαμα που βλέπετε.
Αναρωτιέμαι: α) Πως είναι δυνατόν να πάθεις κάτι τέτοιο ξεκινώντας απο φανάρι και έχοντας μπροστά σου 1 χιλιόμετρο ευθείας χωρίς κίνηση? β) Οι οδηγοί των BMW είναι πιο ανόητοι απο τους άλλους, ή είναι ιδέα μου?, γ) Πώς δικαιολογήθηκε ο γόνος στον μπαμπάκα του? και δ) αυτό το αυτοκίντο, φτιάχνεται?

3 Comments:

Blogger giant13 said...

Επειδή "μπαίνω" σε φόρουμ bmw, εκεί να δεις το τι γράφεται.
Πιτσιρικάδες με αμάξια τέρατα από πλευράς ιπποδύναμης, Μ3 τουρμπινισμένα με 500 ΗΡ, κόντρες με άλλους αλλά και με τον εαυτό τους.
Φυσικά δικαίωμα τους θα προσθέσει κάποιος και συμφωμώ απόλυτα, εξ άλλου και εγώ πολύ θα επιθυμούσα να ήμουν κάτοχος μιας Μ3 η έστω μιάς 330, αλλά πάνω απ όπλα σεβασμός στους άλλους που δεν φταίνε τίποτα να θέτουμε σε κίνδυνο τις ζωές τους.

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25, 2010  
Blogger Dormammu said...

Γίγαντα κι εγώ είμαι μαζί σου για μια 330 (ομολογώ πως ζαχάρωνα μάλιστα μια 130i για δεύτερο αυτοκίνητο αλλά η γυναίκα μου με προσγείωσε απότομα), το πρόβλημα όμως είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα θέλουν "χέρια" (ή επιδέξιους κ*&%#$@ς, όπως λέει η παροιμία για τα μεταξωτά βρακιά). Και δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχει μια γενιά ανθρώπων που καίτοι δεν έμαθε ποτέ να οδηγεί, είναι εφοδιασμένη με πυραύλους 300 αλόγων (στην φτήνια εδώ και μερικά χρόνια) και βγαίνει στους δρόμους πυροβολώντας ανεξέλεγκτα.

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 26, 2010  
Blogger Γιάννης Καραμήτρος said...

α) Αν είσαι λιώμα όλα γίνονται...
β) Ίσως να φταίει η αλαζονεία τους που έχουν ακριβό αυτοκίνητο, ας πρόσεχαν
γ) Αν κρίνω από εμένα μπορεί πολύ εύκολα :(
δ) Ναι αν έχει τα χρήματα, αλλά είναι δικό του πρόβλημα.

Υ.Γ. διαβάζοντας τα σχόλια σας θα πω: ευχαρίστως να είχα ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά θα το πουλούσα μιας και είναι υπερβολικό. Αν κερδίσω το joker ίσως τότε αγοράσω ένα...

Πέμπτη, Μαρτίου 11, 2010  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home